2019(e)ko martxoaren 10(a), igandea

Renfe Monopolioa


Renfe Monopolioa

Renferen trenbidearen monopolioaren amaierak zerbitzuetan hobekuntzak eta prezioen beherakadak ekarriko ditu, baldin eta Estatuak ez badituzte oztopoak jartzen konpetentziari.  Trenaren erabiltzaileak oso pozik daude. Bidaiarientzako trenbideak, Renferen etorkizuneako liberalizazioak infloxio puntu bt markatuko du 2020ea, konpainia publiko bat, non bere etengabeko galera handiak beraien kolaboratzaileak estali dituzte bere jaiotzetik, 40. hamarkadako hasieran. Estatuabeste operadore pribatuekin lehiatuko beharko da, komunitatearen zuzentarauaren ondorioz. renfe bilaketarekin bat datozen irudiak

Lehenengo urratsa dagoenekoemanda dago, konpetenziak (CNMC) argi berdea eman zuen irailean lehenengo abiadura handiko zerbitzu pribatuari, nahiz eta, nolanahi ere, nazioarteko lerroa da, non bere liberalizazioa dagoeneko indarrean dagoen. Lotura honek Madril eta Montpellier lotzen ditu, baina Bartzelonan ere geldituko da, Renfek trafiko gehien duen lekuan. Beste abantaila batzuen artean, Madril eta Bartzelonako bidaien maiztasuna% 50 gehituko da, eta iraupena% 10 murriztuko du eta billeteen prezioa ere jetsi egingo da. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.