Zergatik da
iPhone bat Txinan pobreziaren sinonimoa izatea?
Txinan iPhone mugikorra edukitzeak, pobreziaren seinale da,
erabiltzaileek hezkuntza gutxiago dute, hardwarearen ezagutza eta erosteko
ahalmen txikia dutelako, herrialde horretako jatorrizko Huawei edo Xiaomi marka
erabiltzen dutenek baino. Shanghaien oinarritutako MobData ikerketa agentzia
batek egindako txosten baten arabera, tokiko marka mundu osoko protagonista da
eta are gehiagoTxinan.
Horrez gain, South China Morning Post-ek inkesta bat egin zuen
Asian herrialdean kontsumitzaileen audientzia ezagutzera, eta 18 eta 34 urte
bitarteko biztanleriaren artean banatu da, bakarka, eskola-ziurtagiri bakarra
eta hileko soldata 3.000 yuan baino gutxiago (430 $ inguru), emakume gehienak.
Aitzitik, Huawei telefono mugikorren erabiltzaile gehienak 25 eta
34 urte bitarteko gizonak dira, unibertsitateko titulua dutenak eta 5.000 eta
20.000 yuan artean (729 eta 2900 dolar artekoak).
Horrez gain,
segmentu honetan, jabe gehienak ondasunetakoak eta sustraietakoak eta
kotxekoak dira.Hondurasetik ikusita, iPhone prezio askoren altuekin
alderatuta, gehienei ez ohikoa iruditzen zaie, izan ere, telefonoak erosteko
botere handiagoa duten pertsonek erabiltzen dituzte, gainerakoek baino.
Hala ere,
AEBetako enpresa eta bigarren eskuko ekipamenduen aurreko bertsioak oraindik
ere ezagunak dira Txinan; horregatik, gutxiago kostatzen dira.
Honekin ikus
dezakegu leku guztietan ez dela berdina, gertatzen, leku batean popularra edo
modan dagoena, beste kultura batzuetan desberdin hartzen dute kontuan.
Huawei 2019an saltzen den bigarren marka onena
izango da.
Telefono
mugikorren salmentak mundu osoan 2018an baxuagoak izan arren, Huawei urte oso ona izan zuen. Txinako marka 200 milioi telefono baino
gehiago bidaltzea lortu zuen mundu osoan iaz. Gainera, zifra hori oso ona izan da Txinan merkatuan duen
nagusitasunarekin, merkatuan lehen postua mantentzen jakin baitute. 2019rako, joera positiboa jarraituko
duela dirudi.
Hainbat
analistaren arabera, 2019an Huawei munduko bigarren munduko marka onena bezala
mantenduko da. Appleri berriro
irabazi egingo diote ere mundu mailan. Bigarren
fabrikatzaileak bigarren mailako segmentu gisa finkatu dira dagoeneko.
Txinako merkatu
mugikorra nola banatzen da, eta ez, Xiaomi ez da hainbeste saltzen zuk uste
duzun bezala.
MyDrivers-eko
Asiako euskarriek Canalys -en ikerketaren txostena erakusten du, merkatu
mugikorra nola banatzen den Txinan eta azaltzen du Xiaomi-ek ez duela aurrez
pentsatu zuen bezainbeste saltzen. Apple eta Huawei-k smartphone-marka
nagusien marka zerrendatzen dute Asiako herrialdean. Txosten honek adierazten du Tim Cookek
zuzentzen duen konpainiak 30.700 milioi dolarreko diru-sarrera bat lortu duela.
Bost
markek irabazten dute diru gehiena, horien artean Apple, Huawei, OPPO, Vivo eta Xiaomi.
Apple-ren
diru sarrerak% 23 diru-sarrerak
guztira dira, eta Huawei-k% 22ko
diru-sarrerak ditu Txinan. Azterketa
azpimarratzen du sagar mokaduaren errendimendua
iPhone XS, iPhone XS Max eta iPhone X eta iPhone 8 bezalako modelo zaharragoen
ospea direla eta.
Merkatu
honetan, lehia monopolista agertzen da.
Lehia monopolista enpresa askok produktu generiko berdina
baina ezaugarri edo marka bereziekin saltzen dutenean sortzen den merkatu-egoera
da. Enpresek merkatu-egoera horretara heltzeko baliatzen duten
marketin-estrategiari segmentazio
deritzo. Adibidez, zereal ezberdinekin egindako ogia saltzen duten okindegiak
lehia monopolistan daudela esaten da.
ITURRIAK:
http://va.newsrepublic.net/s/RYUwRkp
http://va.newsrepublic.net/s/pcbvMcp
http://va.newsrepublic.net/s/FQyZcY
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.