2019(e)ko martxoaren 1(a), ostirala

iPhone bat Txinan pobreziaren sinonimoa

Zergatik da iPhone bat Txinan pobreziaren sinonimoa izatea?



Txinan  iPhone mugikorra edukitzeak, pobreziaren seinale da, erabiltzaileek hezkuntza gutxiago dute, hardwarearen ezagutza eta erosteko ahalmen txikia dutelako, herrialde horretako jatorrizko Huawei edo Xiaomi marka erabiltzen dutenek baino. Shanghaien oinarritutako MobData ikerketa agentzia batek egindako txosten baten arabera, tokiko marka mundu osoko protagonista da eta are gehiagoTxinan.






Horrez gain, South China Morning Post-ek inkesta bat egin zuen Asian herrialdean kontsumitzaileen audientzia ezagutzera, eta 18 eta 34 urte bitarteko biztanleriaren artean banatu da, bakarka, eskola-ziurtagiri bakarra eta hileko soldata 3.000 yuan baino gutxiago (430 $ inguru), emakume gehienak.
Aitzitik, Huawei telefono mugikorren erabiltzaile gehienak 25 eta 34 urte bitarteko gizonak dira, unibertsitateko titulua dutenak eta 5.000 eta 20.000 yuan artean (729 eta 2900 dolar artekoak).
Horrez gain, segmentu honetan, jabe gehienak ondasunetakoak eta sustraietakoak eta kotxekoak dira.Hondurasetik ikusita, iPhone  prezio askoren altuekin alderatuta, gehienei ez ohikoa iruditzen zaie, izan ere, telefonoak erosteko botere handiagoa duten pertsonek erabiltzen dituzte, gainerakoek baino.
Hala ere, AEBetako enpresa eta bigarren eskuko ekipamenduen aurreko bertsioak oraindik ere ezagunak dira Txinan; horregatik, gutxiago kostatzen dira.
Honekin ikus dezakegu leku guztietan ez dela berdina, gertatzen, leku batean popularra edo modan dagoena, beste kultura batzuetan desberdin hartzen dute kontuan. 

Huawei 2019an saltzen den bigarren marka onena izango da.
Telefono mugikorren salmentak mundu osoan 2018an baxuagoak  izan arren, Huawei urte oso ona izan zuen. Txinako marka 200 milioi telefono baino gehiago bidaltzea lortu zuen mundu osoan iaz. Gainera, zifra hori oso ona izan da Txinan merkatuan duen nagusitasunarekin, merkatuan lehen postua mantentzen jakin baitute. 2019rako, joera positiboa jarraituko duela dirudi.
Hainbat analistaren arabera, 2019an Huawei munduko bigarren munduko marka onena bezala mantenduko da. Appleri berriro irabazi egingo diote ere mundu mailan. Bigarren fabrikatzaileak bigarren mailako segmentu gisa finkatu dira dagoeneko.

Txinako merkatu mugikorra nola banatzen da, eta ez, Xiaomi ez da hainbeste saltzen zuk uste duzun bezala.

MyDrivers-eko Asiako euskarriek Canalys -en ikerketaren txostena erakusten du, merkatu mugikorra nola banatzen den Txinan eta azaltzen du Xiaomi-ek ez duela aurrez pentsatu zuen bezainbeste saltzen. Apple eta Huawei-k smartphone-marka nagusien marka zerrendatzen dute Asiako herrialdean. Txosten honek adierazten du Tim Cookek zuzentzen duen konpainiak 30.700 milioi dolarreko diru-sarrera bat lortu duela.
Bost markek irabazten dute diru gehiena, horien artean Apple, Huawei, OPPO, Vivo eta Xiaomi. Apple-ren diru sarrerak% 23 diru-sarrerak guztira dira, eta Huawei-k% 22ko diru-sarrerak ditu Txinan. Azterketa azpimarratzen du sagar mokaduaren errendimendua iPhone XS, iPhone XS Max eta iPhone X eta iPhone 8 bezalako modelo zaharragoen ospea direla eta.
Merkatu honetan, lehia monopolista agertzen da.
Lehia monopolista enpresa askok produktu generiko berdina baina ezaugarri edo marka bereziekin saltzen dutenean sortzen den merkatu-egoera da. Enpresek merkatu-egoera horretara heltzeko baliatzen duten marketin-estrategiari  segmentazio deritzo. Adibidez, zereal ezberdinekin egindako ogia saltzen duten okindegiak lehia monopolistan daudela esaten da. 



ITURRIAK:
http://va.newsrepublic.net/s/RYUwRkp
http://va.newsrepublic.net/s/pcbvMcp
http://va.newsrepublic.net/s/FQyZcY

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.