2019(e)ko martxoaren 17(a), igandea

Denda tradizional askok bere astrategia aldatu behar izan dute bizirauteko


Denda tradizional askok beren estrategia aldatu behar izan dute bizirauteko

Azken urte hauetan, enpresa batzuk (El Corte Inglés, Inditex...) lana egiteko modua eta bezeroekin erlazionatzeko modua aldatu egin dute, digitalean zentratuz. Teknologiaren eraginez beste enpresa batzuek garrantzia handiagoa hartu egin dute eta beste enpresa horiei aurre egiteko haiei elkartzea erabaki dute. 

Duela denbora gutxi sortu diren Amazon, Uber edo Airbnb tankerako enpresek sektorea erreboluzionatu dute eta gainontzeko enpresak hauen zerbitzuetara eta saltzeko moduetara egokitu egin behar izan dira. Gaur egungo enpresa guztien helburua guztiz digitalizatzea da.

Gaur egun internertez erosketak egitea oso gauza erraza da "clic" batekin nahi duguna lortzen dugulako. Adibidez, azkenaldi honetan janaria prestatzen eta garraiatzen duten enpresa asko sortu egin dira ( Glovo, Just Eat, Le Nevera Roja, Takeaway...) eta hauek konpetentzia zuzena egin diote kaleko taberna eta jatetxe askori. 

Juanjo Ganuzak, Estrategia eta Ekonomia Industrialeko zuzendariak, esan du duela urte batzuk enpresa handiak enpresa txikiak erosten hasi zirela, haien produktuetaz eta adimenetaz aprobetxatzeko, konpetentzia egin ordez eta uste duela horrek arazo bat sortuko duela etorkizuneko monopolioan. 

Hau da, azken finean kaleko dendak eta enpresak gauza digitaletara moldatzen hasi dira beste enpresa batzuen mailara iritsi al izateko eta bizirauteko. 

https://www.diariovasco.com/economia/empresas/amazon-uber-airbnb-economia-20190317173851-ntrc.html




Resultado de imagen de amazon
Resultado de imagen de el corte inglesImagen relacionada















iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.