2022(e)ko martxoaren 2(a), asteazkena

TXIRRINDULARITZAKO PUBLIZITATEA

Gaur egun, txirrindulariek dirua lortzeko ia modu bakarra dute, publizitatea. Txirrindularitza sarreren bidez dirurik bilatzen ez duen kirola denez, publizitatearen bidez lortzen dute behar duten dirua. Publizitatea egiteko hainbat modu daude. Ezagunena, mailotan eta bizikletetan eramaten duten publizitatea da. Normalean, bizikleta markek babesten dituzte bizikletak eta kaskoa kasko markek baina beste arropa posible da cafe markak edo beste empresa batek babestua izatea. Ez du zertan bizikletarekin zerikusia izan behar . 


Azkenean, txirrindulariek irabazten duten dirua publizitatetik dator eta noski irabazitako tour, giro…etab. Publizitaterik gabe ez da posible ekipo bat aurrera ateratzea ez delako behar haina diru egongo. 


Nazioarteko Txirrindularitza Elkarteak (UCI) kirolarien soldaten igoeraren berri eman zuen, 2020tik 2021era % 25eko igoera suposatzen duena. 2020an soldatapeko txirrindularien gutxieneko soldata 15.000 eurokoa zen. Estadistika batzuetan ikusita, gutxi gora bera jakin daiteke zein den txirrindulari batek irabazi dezaken gutxienekoa.


Publizitatea aurrera atera ahal izateko, argazkilariak egoten dira eta txirrindulariak derrigortuak izaten dira mailota ondo jarrita edukitzera publizitatea egiteko eta diru gehiago irabazteko. 


Nire iritziz, eta ikusi dugun bezala, publizitateak indar handia du txirrindularitzan. Ez baldinba dago empresarik taldea babesteko ez dago dirurik eta dirurik gabe ezin izango zen taldea aurrera atera,  gainera txirrindulari onak zure ekipora eraman ahal izateko ez zen dirurik egongo. 




BIBLIOGRAFIA;


HAIZEA TELLERIA


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.