2022(e)ko martxoaren 2(a), asteazkena

NFT-AK


NFT hitza siglak dira (Non Founded Token), eta esan nahi du dela objetu bakarra, eta objektu hori ezin da modifikatu, eta ezin da aldatu beste batengatik, ez da horrelako besterik egongo. Mundu honekin polemika asko egon da, eta pertsona asko kantzelatu egin dira. 


Adibidez Espainian, famatuetako bat Willyrex-ren kasua izan zen. Willyrex youtuber bat da, eta urte asko dijoa mundu honetan, eta oso maitatua da mundu honetan. Baina horain dela gutxi NFT bat atera zuen eta oso gaizki hartu zuen jendea, eta denbora bat pasatu zuen gaizki. Nire ustez NFT-ak ez dira oso logikoak.


 Adibidez, nik argazki bat ateratzen badut, nire propietatekoa izango da, eta NFT batean bihurtzen baldin badut ahalko det saldu, eta ez zait oso logikoa iruditzen, edozein ahal duelako argaki horri kaptura bat atera, eta bera bere mobilean eduki ordaindu gabe.


Orduan nik ez nuen NFT bat erosiko, tontakeri bat iruditzen zaitelako, baina errespetatu ahal dezaket norbaitek erosi egiten baldin badu, baina nire ustez ez da logikoa.



LINKAK: https://ayudaleyprotecciondatos.es/2021/07/03/nft-non-fungible-tokens-que-es-como-funciona/


AIMAR AYESTARAN

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.