2022(e)ko martxoaren 2(a), asteazkena

BLACK FRIDAY

Denok dakigu zer den Black Friday. Enpresentzat egun oso inportantea da, batez ere kontuan hartzen bada gero eta kontsumitzaile gehiagok egun horri itxaroten diotela edo Gabonetako erosketak egunean aurreratzen dituztela. Espainiarren %26ak egun horretan erosten ditu Gabonetako opariak eta %66ak besterik gabe erosten du, azken ikerketa baten datuen arabera. Baina eguna kontsumo espiral eta erosketetan funtsezko unea izateaz gain, deskontuei dagokienez ere egun giltzarri bihurtu da. Kontsumitzaileek egun hori itxaron edo erosketak egunera arte aurreratu dituzte, besterik gabe, Black Friday deskontu basatien eguna bihurtu delako. Hau da merke asko aurkitzea espero dugu eta kontsumitzaileek prezio paregabeak espero dituzte. Ostiral Beltzaren irudia bere noizbehinkako prezioetan oinarritzen da eta kontsumitzaileen erosteko asmoa horrek markatzen du.


“Ikerketaren ondorioen eta 13.000 produkturen prezioen konparaketaren arabera, prezioek uste bezain «polita» ez den errealitate bat erakusten dute. Prezioak aurreko hilabetean gertatutakoarekin alderatuz gero, produktuen %40ak berdin balio du, %25ak prezioa igo zuen eta %35ak behera egin zuten. Ostiral Beltzean gertatutakoaren eta aurreko asteburuan gertatutakoaren arteko konparaketa batetik abiatuta, 4 produktutik 3tan ez zen prezio aldaketarik egon. Izena eman zuen 4tik 1ean, %9ak igoera izan zuen eta %17ak behera egin zuen.”


Ni pentsatzen dut Black Friday hau “txantxulo” mota bat dela gehiago saltzeko eta dirua lortzeko. Argi dago badaudela produktuak prezioz jaitsi egiten dutenak baina generalean deskontuan daudela ipintzen dute baina ez da egia.


OIER ALVAREZ

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.