Nolanahi ere, Txinako luxuaren adarraren itxaropenak behar bezala oinarrituta daude. Azken batean, Txinako ekonomiak koronabirusaren krisiaren ondorioak gainditu ditu.
Irailean, Txinako inportazioek %13,2ko igoera izan zuten, eta Txinan, beste merkatu batzuetan berriz jeitsiera gogorra izan zuten pandemia hasi zenetik.
Porsche lideratzen jarraitzen du dudarik gabe luxuzko marken rankingean. Momentu honetan konpaniaren balorea 33.910 milloi dolaretan, %16 gehiago 2019 baino.
Porscheren atzetikan ikus dezakegu hainbat luxusko arropa markak, adibidez Gucci eta Louis Vuitton. Eta top 10 betetzeko beste hauek ikusi ditzazkegu: Cartier, Chanel, Hermès, Ferrari, Rolex, Dior eta Coach.
Marka frantxesak lortu dute Brand Financeko top 10an sartzea. Urte on bat izan dute termino generaletan eta lortu dute beraien irabaziak %14 bat igotzea.
https://www.marketingdirecto.com/anunciantes-general/anunciantes/marcas-lujo-cae-brilli-brilli-covid-19 ("China, la gran esperanza de la industria del lujo para capear el temporal"-aren zatitik aurrera)
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.