MARKA ZURIA ESPANIAN %27 GUTXIAGO KOSTATZEN DU.
EAE Bussines Schoolaren arabera marka zuria eta lider markaren artean %26,6ko diferentzia dago prezioari dagokionez Espanian. Marka zuria asko hobetu egin du azken urte hauetan eta familiek eskaria handia izaten dutenez marka zuriengan, geroz eta gehiago produzitzen ari dira . Marka zuriaren portzentaila %37koa da gutxi gora behera eta enpresa hauek daude rankingean: Mercadona (%44), DIA (%16), Lidl (%11), Carrefour (%7), Eroski (%5), eta Grupo Auchan (%2).
Espanian familiek geroz eta gehiago kontsumitzen dituzte marka zuriak, batez ere egoera ekonomiko txarra edo normala dutenak, haien beharrak asetzen dituztelako prezio baxuago batean eta kalitate on batekin. Bana guztion beharrak ez dira berdinak, izan ere, dirudun batek normalean markakoak diren produktuak nahi izaten ditu, baina diru gutxi daukanak markakoa ez denarekin konformatzen da. Marka zurien eboluzioa 2007 tik 2014ra izandako krisialdiarengatik izan zen.
Europan, Alemanian eta Frantzian prezioen presio handia dago marka zurietan, izan ere %60,2 eta %58,8 merkeagoak dira fabrikazio markekin konparatuz.
ITURRIAK:
https://www.eleconomista.es/empresas-finanzas/consumo/noticias/9120623/05/18/La-marca-blanca-cuesta-en-Espana-un-27-menos-segun-EAE-Business-School.html
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.