Facebooken erorialdia
Facebook sare sozialean jaitsierak egon dira. Facebook-ek jaso dituen kritika sozialen ondorioz gertatu da hau. Sozietateaen inpaktu negatiboek eta gizakiaren psikologiaren ondorio nabarmenengatik gertatu da hau. Facebook-aren akzioak %4,8 jaitsi ziren, aldi berean,kontuak gehitzeari utzi zionez , 10 milioiko jarduera ordea bere ohiko batezbestekoarekin konparatuz galdu zuen. Facebookerako bere inpaktu negatiboengatik eta kritikengatik, enpresak haiek isilarazten saiatzeko hartu zituen neurrietarako kritiken erdian, erabiltzaile-kopuruak hazteari utzi zion eta batezbesteko normalaren baino aktibo gutxiago daude. Aldi berean, konpainiaren akzioak jaitsi ziren ere.
Sare sozialak aitortu zuen (erabiltzaileak) sare sozialean pasatzen duten denboran jaistean dagoela, enpresak erreakzionatzen duen gizarteko bere inpaktuari buruz egindako eztabaidaren bitartean, Bloomberg-a seinalatu zuen. Azken hiru hilabeteko neurketan 1.400 milioi erabiltzaile aktibo egon ziren, apur bat gutxiago, 1.410 milioi izan zen batezbestekoa Bloomberg-ek kontsultatu zuen analisian. Bestetik, 10 milioi erabiltzaileko arreta aktiboaren galera horren inpaktua sentitu zen % 4.8ren jaitsiera bat poltsan, Mark Zuckerberg-en konpainiaren akzioak eror zitezela ondoren eman zion 186.89-ko kotizazioa.
Reuters-ek Facebookek itxaroten zuela ohartarazi zuela, urtarrilaren hasieran, gogoratu zuen bere feed-erako aldaketek kanbio ekefekak eragin zezaketela. Hilabete berdinaren erdialdean esan zen bezala, aldaketa horiek argitalpenetan eragingo lukete, bideoek eta erabiltzaileek ikusten dituzten argazkiek lehentasuna eman ziezaietela lagunek partekatzen dituzten edukiei, komunikabideen eta marken informazioaren berrien kalterako, pertsona batek aukeratu zituen kontu haietako ere. Zuckerberg-ek komunikatu batean esan zuen 2017a "urte sendoa" izan zela Facebookerako, baina ere urte gogorrena. Aipatzen zuen, Wall Street The-ren arabera , 12.97 USD-etarako bere irabazien igoerakin batera, % 61, legegileetako kritika hazkorra, bezeroak eta berezko enpresaren jendea eta guzti gorabehera publizitate-merkatu digitaleko bere nagusitasun jarraituaren oroigarri nabarmena izan zela.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.