Hasteko, New Economics Foundationek Happy Planet Index ikerketa honen helburua kontsumoa eta zoriontasunaren arteko ustezko lotura haustea izan da hastapenetik. Ikerketaren emaitzek harridura sortu dute askorengan, munduko hogei herrialde zoriontsuenak garatze bidean dauden edota azpigaratuak diren herrialdeak direlako. AEBk lorturiko postua ere ez da oharkabean pasatu, munduko herrialde indartsuenari 113 herrialde gailendu baitzaizkio zoriontasunaren esparruan.
Beraz, pentsatu dezagun, benetan zerk egiten gaituen zoriontsu, dena bukatu egiten baita eta kontrolpean gaituztelako. Esaterako, mugikorrekin. Gaur egun, ia inor ez da bizi mugikorrik gabe, eta ezinezkoa da ideia hori eguneratzea eta gauzatzea. Baina zertarako? Kontsumitzeak zoriontsu egiten al gaitu? Hala, gizarteak bultzatu digu horrela izatera eta hori uste izatea?
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.