2016(e)ko azaroaren 23(a), asteazkena

ENPRESEN ESTRATEGIAK

Gure gaur egungo gizarteko ekonomiako arazo handienetako bat publizitate da. Publizitate engainu moduko bat da guretzat. Saldu nahi duten produktua merkatuko gauza onena bezala eta mundu guztiak nahi duen gauza bat bezala jartzen dute, horrela jendea, tranpan erori egiten da eta erosi egiten du. Mundu honetan dena da gastatu eta gastatu, gauza berri bat atera eta hori nahi dugu, besteen gainetik jartzeko edo geure buruarekin hobeto sentitzeko. Askotan gehiago garela pentsatzen dugu edo gehiago sentitzen gara besteek ez dituzten gauzak ditugulako. Baino azkenean, gauza horiek gutxi iraungo diguten kapritxoak besterik ez dira. Iritsiko da gehiago gustatzen zaigun arropa, mundo guztiak dituen eguzkitako betaurrekoak, 24h irauten dituen makilajea…

Gainera, publizitateetan, jende famatua jartzen dute produktu hori erosten edo aurkezten. Hori ere tranpa utsa da. Jende famatu bat ikusten dugunean produktu bat erabiltzen edo erosten, produktu hori ona izango dela pentsatzen dugu, eta hori ere arrazoi handi bat da produktua erosteko.


Izan daiteke, produktu horrek arrakasta handirik ez izatea. Kasu horretan, produktua prezio baxuan edo oparitu egingo dute. Hori enpresaren beste estrategia bat da. Oparituta baldin badaude produktuak, nahi ezta ez izan oso ohikoa erabiltzaileen artean, erosi egiten du jendeak, horrela pixkanaka pixkanaka, jendea geroz eta gehiago erosten joataen da eta produktu horren eskaria nabarmen igo egiten da. Orduan enpresak aukera hori aprobetxatu eta produktu horren prezioa igo egiten du. Produktu horrek arrakasta izan duenez erosleen artaen, jendeari berdin izaten zaio produktu horrengatik pixka bat gehiago ordaintzea eta enpresak hasieran galdutako diru guztia lortu egiten du.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.