Gure gaur egungo gizarteko
ekonomiako arazo handienetako bat publizitate da. Publizitate engainu moduko
bat da guretzat. Saldu nahi duten produktua merkatuko gauza onena bezala eta
mundu guztiak nahi duen gauza bat bezala jartzen dute, horrela jendea, tranpan
erori egiten da eta erosi egiten du. Mundu honetan dena da gastatu eta gastatu,
gauza berri bat atera eta hori nahi dugu, besteen gainetik jartzeko edo geure
buruarekin hobeto sentitzeko. Askotan gehiago garela pentsatzen dugu edo
gehiago sentitzen gara besteek ez dituzten gauzak ditugulako. Baino azkenean,
gauza horiek gutxi iraungo diguten kapritxoak besterik ez dira. Iritsiko da
gehiago gustatzen zaigun arropa, mundo guztiak dituen eguzkitako betaurrekoak,
24h irauten dituen makilajea…
Gainera, publizitateetan, jende
famatua jartzen dute produktu hori erosten edo aurkezten. Hori ere tranpa utsa
da. Jende famatu bat ikusten dugunean produktu bat erabiltzen edo erosten,
produktu hori ona izango dela pentsatzen dugu, eta hori ere arrazoi handi bat da
produktua erosteko.
Izan daiteke, produktu horrek
arrakasta handirik ez izatea. Kasu horretan, produktua prezio baxuan edo
oparitu egingo dute. Hori enpresaren beste estrategia bat da. Oparituta baldin
badaude produktuak, nahi ezta ez izan oso ohikoa erabiltzaileen artean, erosi
egiten du jendeak, horrela pixkanaka pixkanaka, jendea geroz eta gehiago
erosten joataen da eta produktu horren eskaria nabarmen igo egiten da. Orduan
enpresak aukera hori aprobetxatu eta produktu horren prezioa igo egiten du. Produktu
horrek arrakasta izan duenez erosleen artaen, jendeari berdin izaten zaio
produktu horrengatik pixka bat gehiago ordaintzea eta enpresak hasieran
galdutako diru guztia lortu egiten du.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.