TEKNOLOGIAREN OLIGOPOLIOA
Bezeroen kopurua handitu ondoren, multinazionalek prezioak igo egiten dituzte. Hau da, oso modernoak dira, beste enpresek egiten duten berdina egiten dute. Facebook bezalako erraldoi teknologikoek, Amazonek edo Google-k merkatu teknologikoa kontzentratzen ari dira. Oligopolioaren egoera ona da irabaziak lortzen dituzte, baina ekonomia osoarentzat arrisku larriak planteatzen ditu. Horrek produktibitateari eta epe luzerako azkunde potentzialari eragin dezake. Sophie Guilloux-Nefussi, Frantziako Bankuko ekonomialariaren arabera, zortzi enpresa handien merkatu kuota% 60tik gorakoa izan da eeuu etan 2002 eta 2012 artean. Irabaziak kontzentrazio horren ondorioz hazi dira, baina inbertsioak eta soldatak ez dira mantendu. Esate baterako, onurak BPGren% 6 ordezkatuz joan dira 1980an, eta gaur egun% 10.
Bide batez, emaitzak aurkezteko aurkezpenean, Applek iragarri du hiruhileko bakoitzean saldutako unitate kopurua publikoa ez egitea . Behartuta ez daudela esango dute, eta beste enpresa batzuek, Samsung bezalakoak, ez duteƱa egiten eta egia da, baina zer neurri hartzen duten neurrian oraintxe bertan, bere enblematiko produktuaren salmentak jaisten ari direnean.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.